مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-31اقتصادي

فارس من|مطالبه برای رسیدگی به عدم تحویل خودرو «ام جی 360»به مشتریان


متقاضیان خرید خودرو «ام جی 360» از شرکت آذویکو، با بیان اینکه با گذشت بیش از 5 سال از زمان ثبت نام برای خرید این خودرو هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند از مسئولان مربوطه خواستند تا به این موضوع رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان درخواست رسیدگی به عدم تحویل ام جی 360 از سال 97 عنوان کردند متقاضیان خرید این خودرو از شرکت آذویکو با وجود انعقاد قرارداد قطعی مبنی بر خرید خودرو و پرداخت  نیمی از وجه خرید خودرو به خودروساز تاکنون خودرویی تحویل نگرفته اند.

  یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: هزاران نفر، در بازه زمانی اردیبهشت تا 15 خرداد 97 (دوران وضع تحریم های ناعادلانه آمریکا علیه ایران)  اقدام به ثبت نام برای خرید خودروی ام جی 360 از شرکت صنعت خودرو آذربایجان آذویکو با قیمت قطعی و سررسید تحویل 100، 120 و 140 روزه کردند که 50 درصد قیمت خودرو به صورت نقد در زمان ثبت نام توسط شرکت از حواله داران گرفته شد.

وی اظهار داشت:  شرکت آذویکو با ادعای اینکه تحریم ها هیچ تاثیری در تحویل خودروها ندارد و به اندازه چندین برابر پیش فروش ها قطعه در داخل کشور وجود دارد، اقدام به پیش فروش هزاران دستگاه خودرو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|مطالبه برای رسیدگی به عدم تحویل خودرو «ام جی 360»به مشتریان

فارس من|مطالبه برای رسیدگی به عدم تحویل خودرو «ام جی 360»به مشتریان